CUM FAC O CUMPĂRARE?

Cumpărăturile la PARLOR sunt ușor:

Odată ce ați găsit un articol, alegeți mărimea și faceți clic pe butonul „ADĂUGAȚI ÎN COȘ” de pe pagina produsului.
Examinați articolele din coșul dvs. de cumpărături făcând clic pe link-ul „COSUL DE CUMPĂRURI” din partea de sus a paginii.
Faceți clic pe „PROCEDĂ LA CHECKOUT” pentru a finaliza comanda.

INFORMAȚIILE MELE PERSONALE PĂSTRĂ PRIVATE?

Vă asigurăm că informațiile dumneavoastră personale sunt păstrate private și confidențiale și în niciun moment nu le vom împărtăși cu o terță parte. Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate în întregime.

MI-AM UITAT PAROLA — CE TREBUIE SĂ FAC?

Pentru a vă reseta parola, urmați instrucțiunile „PAROLA Pierdută” de pe pagina de CONECTARE. Vă rugăm să rețineți că, din motive de securitate, nu vă putem trimite vechea parolă prin e-mail.

CE METODE DE PLATĂ ACCEPTĂ PARLOR ȘI ESTE SIGUR SĂ UTILIZAȚI CARDUL MEU DE CREDIT ONLINE?

Puteți plăti folosind cardul dvs. Toate plățile sunt procesate printr-un sistem securizat de plată oferit de NETOPIA.

De asemenea, comenzile pentru prima dată trebuie trimise la adresa de facturare sau la adresa de serviciu a titularului cardului. Acest proces nu este doar pentru securitatea dvs., ci și pentru a vă putea verifica datele în mod independent. Pentru a vă asigura că nu aveți întârzieri la comanda dumneavoastră, vă rugăm să vă asigurați că toate detaliile dumneavoastră sunt introduse corect.

PACHETUL MEU ESTE ASIGURAT ȘI TREBUIE SĂ SEMNEZ PENTRU COMANDA MEA?

Toate achizițiile dvs. sunt asigurate împotriva furtului și daunelor accidentale în timpul tranzitului de la PARLOR la adresa dvs. de expediere. Odată ce pachetul dvs. a fost livrat și semnat la adresa specificată, acesta nu mai este acoperit.

Pentru a ne asigura că achizițiile dumneavoastră ajung în siguranță și în stare perfectă, avem nevoie de dovada livrării pentru toate comenzile și nu putem autoriza ca pachetele să fie livrate fără semnătură.

PARLOR SE EXPIDE LA MULTIPLE ADRESE?

Putem livra doar la o singură adresă per comandă. Dacă doriți să trimiteți achizițiile la mai multe adrese, vă sugerăm să plasați o comandă separată pentru fiecare destinație.

CUM POT URMAR COMANDA?

Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi un e-mail care conține numărul documentului de transport aerian pentru a vă urmări pachetul.

Dacă v-ați înregistrat, puteți urmări, de asemenea, progresul livrării, conectându-vă la contul dvs. și selectând Contul meu, urmat de Starea comenzii.

VĂ FI RASTURSĂ ÎN TOTALĂ VALOARE A COMANDEI MELE?

Toate taxele pe vânzări sunt incluse în rambursarea dumneavoastră dacă comanda dumneavoastră a fost trimisă către o destinație din UE. În afara UE, taxele vamale și taxele de vânzare sunt nerambursabile. Este posibil să puteți recupera aceste costuri contactând direct biroul vamal local.

Rețineți că poate dura până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară în contul dvs.

Selectați moneda dvs