1. LIVRARE
  1. Vânzătorul se obligă să depună toate eforturile pentru ca Produsele pentru care a fost executat un Contract să fie livrate în perioada prevăzută în informațiile detaliate despre fiecare Produs, fără a aduce atingere dreptului Vânzătorului de a trimite mai multe Produse într-o singură expediție. În orice caz, livrarea nu va depăși 30 de zile de la data acceptării Comenzii.
  2. Vânzătorul NU livrează comenzi în weekend sau sărbătorile naționale. Toate comenzile plasate în weekend sau sărbătorile naționale din România vor fi livrate în zilele lucrătoare imediat următoare. Numai pentru comoditate, vă rugăm să luați în considerare următoarea listă de sărbători naționale:
    1. 1 și 2 ianuarie;
    2. prima și a doua zi a Paștelui creștin ortodox;
    3. 1 mai;
    4. prima și a doua zi de Rusalii;
    5. Adormirea;
    6. 30 noiembrie — Sfântul Apostol Andrei, Ocrotitorul României;
    7. 1 decembrie;
    8. prima și a doua zi de Crăciun.
  3. Comanda se livreaza prin curier rapid, la adresa specificata de Client in Formularul de Comanda. Termenii și condițiile detaliate pentru livrarea produselor sunt furnizate în secțiunea „Livrare sigură” a site-ului web.
  4. In cazul in care Clientul nu poate fi gasit la adresa de livrare prevazuta in Comanda in timpul specificat, curierul va reveni o singura data, dupa ce a contactat Clientul. În cazul în care Clientul nu poate fi găsit la adresa de livrare la a doua încercare, Comanda va fi anulată și Contractul pentru astfel de Produse va fi considerat reziliat de drept, fără notificare formală, Clientul fiind în neregulă de drept la prima încercare eșuată de livrare. Fără a prejudicia dreptul de a solicita și obține alte compensații, Compania va deduce valoarea taxelor de transport din sumele plătite de Client.
  5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra niciun alt Produs Clienților care plasează două sau mai multe Comenzi care nu au putut fi livrate cu succes.
    2. DREPTUL DE ANULARE
    1. Clientul considerat a fi Consumator are dreptul să notifice Vânzătorul în scris că se retrage din Contract și anulează achiziția, fără a furniza niciun motiv în acest sens, în termen de 14 zile de la primirea Produsului/Produselor comandate. Dacă Produsele din cadrul unui Contract sunt livrate în mai multe pachete, termenul de 14 zile curge de la livrarea ultimului pachet.
    2. Dreptul de anulare poate fi exercitat de:
      1. completarea [ Formularul de anulare – vezi anexa A ] aici si trimitand formularul completat prin posta la adresa Bucuresti, str. Silvestru 6, sector 2, 020735, Romania sau prin e-mail (ca copie scanata) la adresa [email protected]
        (un formular de anulare poate fi găsit și în coletul livrat Clientului); sau
      2. completarea formularului online accesând [ legătură ];
      3. trimiterea unui mesaj corespunzător prin poștă la adresa București, str. Silvestru nr. 6, sector 2, 020735, România, sau prin e-mail la [email protected]cu toate detaliile furnizate în formularul de anulare.
    3. Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient ca Clientul — Consumator să transmită informațiile pe care își exercită dreptul de a anula înainte de expirarea perioadei de anulare.
    4. În cazurile descrise la alin. 2.2 sau 2.3 de mai sus, Vânzătorul va confirma Clientului – Consumator în scris că a luat act de exercitarea de către Consumator a dreptului de anulare.
    5. Clientul – Consumatorul va returna Produsele în termen de 14 zile de la data la care a informat Vânzătorul cu privire la decizia sa de a anula Contractul. Produsele vor fi returnate prin posta, la adresa Bucuresti, str. Silvestru 6, sector 2, 020735, Romania. Costurile de retur vor fi suportate de catre Client.
    6. Produsele trebuie returnate așa cum au fost livrate, în ambalajul original și cu toate accesoriile, însoțite de toate documentele acestora găsite în coletul livrat Clientului. Produsele vor fi returnate împreună cu toate documentele necesare: formular completat și factura. Formularul de returnare a produsului poate fi găsit în coletul livrat. Factura este generata de sistem si trimisa in pachet si la adresa de e-mail specificata in Comanda. Compania va confirma returnarea in scris, prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail indicata de Client – Consumator in Comanda.
    7. Produsele returnate care sunt deteriorate, murdare sau care nu au etichetele originale de îmbrăcăminte nu vor fi acceptate și pot fi trimise înapoi Clientului.
    8. În cazul în care dreptul de anulare este exercitat, Contractul va fi considerat reziliat. Prețul Produsului și toate costurile suportate de Client vor fi rambursate Clientului după primirea Produselor returnate. Cu toate acestea, Vânzătorul poate deduce costurile suplimentare prin selectarea de către Client — Consumator a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Vânzător.
    9. În cazul în care formularul de anulare nu conține alte indicații, costurile Contractului vor fi rambursate după cum urmează:
      1. prin creditarea contului bancar din care Clientul — Consumatorul a efectuat plata; sau
      2. în numerar, la biroul Vânzătorului din […], dacă Clientul — Consumatorul a plătit prețul Produsului în numerar la livrarea Produsului.
    10. Rambursarea costurilor Contractului nu implică plata niciunei taxe de către Client – Consumator.
    11. În cazul în care Produsul este returnat în astfel de condiții încât nu mai poate fi vândut ca nou, Vânzătorul are dreptul (dar nu și obligația) de a percepe o taxă pentru readucerea Produsului la starea inițială (dacă este posibil) sau pentru a acoperi prețul. soldul rezultat din vânzarea la mâna a doua a Produsului sau, la discreția Clientului, vom livra din nou Produsul Clientului pe cheltuiala acestuia din urmă.
    12. Vânzătorul recomandă Clienților să asigure Produsele returnate, deoarece Clientul are datoria de a avea grijă rezonabilă de Produse și va fi răspunzător pentru daunele aduse acestora până când Produsele sunt primite de către Vânzător. De asemenea, Vânzătorul recomandă Clienților să folosească un mijloc sigur și urmăribil pentru a-și returna Comanda și pentru a păstra dovada trimiterii, în cazul unei dispute.
    13. Prevederile acestei secțiuni nu se aplică Produselor personalizate, Produselor realizate conform instrucțiunilor Clientului sau articolelor de lenjerie intimă care au fost desigilate de către Consumatorul Client.
    14. Pentru orice întrebare privind returnarea Produselor comandate, vă rugăm să contactați: Departamentul de Asistență Clienți: e-mail. [email protected] sau adresa de mail. București, str. Silvestru 6, sector 2, 020735, România.
      3. SCHIMB DE PRODUSE
      1. Clientul poate cere Vânzătorului să înlocuiască unul sau mai multe Produse livrate în următoarele cazuri:
        1. Produsul(ele) livrat(e) este/nu sunt conforme(e) cu Produsul(ele) comandat(e);
        2. Produsul(ele) prezintă/au defecte de fabricație;
        3. Produsul (produsele) a fost/au fost deteriorat(e) în timpul transportului;
        4. potrivirea produsului nu este corectă.
      2. Schimbul poate fi solicitat în termen de 14 zile de la primirea produsului/produselor comandate. În cazul în care Produsele comandate sunt livrate în mai multe pachete, termenul de 14 zile curge de la livrarea ultimului pachet.
      3. Pentru a solicita schimbul unuia sau mai multor Produse, Clientul va trimite aceste Produse Vanzatorului, prin posta, la adresa Bucuresti, str. Silvestru 6, sector 2, 020735, Romania in termenul de 14 zile prevazut la alin. 11.2. Pachetul va include formularul de schimb (care se găsește în interiorul pachetului) completat și semnat corespunzător de către Client. Pachetul va fi expediat pe cheltuiala Clientului. Cu toate acestea, Clientul poate solicita rambursarea taxelor de transport în cazul în care schimbul este cauzat de o eroare la livrarea Produsului sau se datorează unor defecte, în conformitate cu alin. 11.1.1 – 11.1.3. Rambursarea se solicită prin completarea coloanei corespunzătoare a formularului de schimb; Clientul va atașa o copie a chitanței prin care a plătit transportul coletului. Prevederile alin. 10.9 se va aplica în mod corespunzător.
      4. Primirea Produsului (Produselor) care urmează să fie schimbat și formularul de schimb completat și semnat corespunzător vor fi egale cu plasarea unei noi Comenzi la Vânzător. Toate prevederile acestor T&C privind acceptarea comenzii, produsele epuizate, livrarea sau dreptul de anulare se vor aplica mutatis mutandis.
      5. Vânzătorul va suporta costurile cu expedierea coletului către Client dacă schimbul este cauzat de o eroare la procesarea Comenzii sau se datorează defectelor Produselor, în conformitate cu alin. 11.1.1 — 11.1.3. În caz contrar, Vânzătorul poate expedia coletul care conține noile Produse, iar Cumpărătorul va plăti taxele de transport la livrarea coletului.
      4. GARANȚIA PRODUSULUI
      1. Produsele vândute pe Site sunt garantate în conformitate cu legile în vigoare. Clientul — Consumatorul beneficiază de garanția de neconformitate în conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile aferente.
      2. Pentru mai multe detalii despre produse, accesorii pentru produse sau perioada de garanție a produsului, vă rugăm să contactați: Departamentul de asistență clienți: e-mail. [email protected] sau adresa de mail. București, str. Silvestru 6, sector 2, 020735, România
      ANEXA A

      Acest formular va fi completat și returnat numai dacă doriți să anulați contractul.

      Descărcați formularul

      ANEXA B

      Acest formular va fi completat și returnat numai dacă doriți să solicitați schimbul de produse, fără a vă retrage din contract.

      Descărcați formularul

Selectați moneda dvs